we zijn er! - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu we zijn er! - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu

we zijn er!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Christa

30 Juli 2008 | Verenigde Staten, Albuquerque

hallo allemaal,

We zijn goed aangekomen. De reis was lang, maar alle vluchten verliepen perfect en op tijd. De eerste vlucht ging van Amsterdam naar Chicago. (nee, we hebben geen koffie gedronken bij Oprah..) Daar hadden we een tussenstop van 4 uren en het was erg warm daar, dus moesten we eigenlijk wel binnen in de vertrekhal wachten. Supersaai, maar wel goed om even een uurtje slaap te pakken. De vlucht naar Albuquerque vertrok op tijd en Kellis stond ons al op te wachten Het weerzien was weer als vanouds! Hij bracht ons in 2x met de pick-up naar huis en Mandy en ik waren de eerste. Thuis eerst maar eens een Nederlands bakkie gezet. Die koffie (of liever "thee" hier is toch zo slap...brrrr) en de heren hadden maar bier meegenomen. Die sloegen dus mijn bakkie maar even over... Heerlijk in de tuin bij zitten kletsen en rond 10en naar bed. Marvin en ik waren exact 24 op toen.

Redelijk goed geslapen en het zonnetje schijnt hier alweer. Het belooft een mooie dag te gaan worden. We gaan ontbijt maken en dan boodschappen doen voor in de camper. Die mogen we morgen ophalen en zullen we zo'n 14 dagen onderweg zijn.

Voor nu het allerbeste en we gaan eieren bakken!

• 30 Juli 2008 - 14:41

Tineke De Vries :

hoi crhista en marvin en mandy ik hoop voor jullie dat jullie een hele leuke vakantie hebben en daar moet je ook lekker van genieten en marvin lekker he zo,n gebakken eitje

groetjes mike en tineke

• 31 Juli 2008 - 12:18

Maddy:

Fijn dat jullie een lange maar goede reis hebben gehad. En nu maar lekker genieten.

Moet jullie even vertellen, dat Themba er een vriendinnetje bij heeft gekregen vandaan. De dochter van Simone en Marcel heet Marit. Ze maken het allemaal goed.