onderweg - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu onderweg - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu

onderweg

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Christa

02 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Moab

Hallo allemaal,

Het vergaat ons hier nog steeds prima. Op donderdag zjn we met de camper vertrokken uit Albuquerque in noordelijk richting via Farmington (dit keer hebben we er geen auto gewassen, Pee) en door naar Moab. Daar zijn we nu en dit ligt vlakbij Arches National Park. Om ons heen zien we allemaal roodgekleurde rotsen en met de zon erop verkleuren die telkens, omdat de zon draait natuurlijk. Het is hier verzengend heet en we gaan straks ook lekker bij het zwembad hangen. Gisteren hebben we een eind gereden, met een tussenstop in Mesa Verde park. Daar hebben indianen in de rotsen huisjes gebouwd en die zijn sinds 1300 niet meer bewoond geweest. Erg mooi om te zien en byzonder dat het er steeds nog is.

Daarna moesten we nog een uur of 3 rijden om hier te komen. Onderweg zeiden we nog tegen elkaar hoe lekker dat rijden hier is. "Geen hond op de weg gewoon!" En dat hadden we nog niet uitgesproken of Marvin moest vol in de remmen voor een overstekend hert...

Dank voor jullie reacties, Babs en Nies. We genieten nog steeds zoals jullie kunnen lezen.

En dan nu: Zwemmen!!!!!!!!!!!

• 03 Augustus 2008 - 07:42

Gonny En Wim:

Ha die Kuipertjes, fijn dat jullie het aan de andere kant van de oceaan zo goed naar de zin hebben!!!!!!!Geniet er maar lekker van, want voor je het weet...........dan mogen wij lekker ook op vakantie!!!!!!!YEAH!!!!!!

Geniet maar lekker!!!!!!
    Groetjes van Wim en Gonny.
    XXXXX

• 03 Augustus 2008 - 07:45

Pee:

Geniet van elkaar en de vrijheid met de camper.
    Auto wassen is wat gemakkelijker dan zo'n bakbeest en de camper zal nu nog wel schoner zijn dan de auto destijds.

Hier ook alles ok!

Groetjes,

Pee

• 03 Augustus 2008 - 08:54

Erika:

Net de berichten gelezen, ik ben een heeeel klein beetje jaloers, hier regent het n.l op het moment! Fijn dat alles goed gaat. Is dat hert nog levend?
    Groetjes, Erika