opruimen - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu opruimen - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu

opruimen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Christa

25 Augustus 2008 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Het is weer zover! We zijn weer thuis; voor een maand of 11, tot we weer op vakantie kunnen....

De vliegreis is heel voorspoedig verlopen. Alle vluchten waren op tijd. De eerste vlucht duurde zo'n 3 uur. Toen waren we in Chicago. Een enorm vliegveld waar je wel wat metertjes moet afleggen om bij het volgende vliegtuig te komen. Daar hadden we zo'n anderhalf uur de tijd voor, dus zelfs ook nog tijd over voor een overheerlijke, maar o zo ongezonde Big Mac!

De vlucht van Chicago naar Amsterdam duurde iets langer: 8 uren om precies te zijn. We zaten midden in het vliegtuig met extra beenruimte! Heerlijk! Zó heerlijk zelfs dat ik per ongeluk nog 2 uren heb geslapen en Marvin (die 3 slaappillen had genomen) helaas geen oog dicht had gedaan... Mandy was ook niet van het slapen. We hadden in de stoel voor ons een tv-tje zitten en daar kon je je eigen film uitzoeken om te bekijken. Een echte aanrader voor de langere vluchten!

In Amsterdam stond Emily ons al op te wachten met de Huyndai-Excel-taxi.
Ook Erika was naar Schiphol gekomen met een heerlijke verse meloen als welkomstcadeautje! Thuis gekomen hebben we een bakkie gedaan, weer lunch gegeten en zijn rond 2 uur weer ons bed in gedoken. We moesten toch nog even wat slaap inhalen. Rond half 5 weer wakker en 's avonds kwam Daan voor ons koken. Een Macaroni-gerecht en allen zaten we er eerst naar te kijken. Was dit nou een ontbijt of een lunch? Dat rottige jetlaggevoel neemt het echt even van je over.
Maar het smaakte goed, het maakt niet uit was het nu was.

's Nachts hebben we erg goed geslapen en dat verbaasde ons. De volgende nacht wéér en dat verbaasde ons weer! Op zaterdagavond zijn we naar Friesland vertrokken om op zondag bij opa Kuipers in het ziekenhuis van Leeuwarden te gaan kijken. We sliepen bij Rients en Attje en toen hebben we tot 4 uur wakker gelegen... Zondag waren we weer thuis en hebben vannacht tot 2 uur wakker gelegen; dus het wordt al beter.

Vandaag is Marvin weer begonnen met zijn werk. Mandy is aan de laatste week vakantie begonnen en ik ga het huis weer wat gebruiksvriendelijker maken. Er ligt nog steeds van alles en nog wat. Ook zal ik de was gaan verzorgen,dwz het gewassen spul strijken en opbergen. Tja. zo gaat dat als je een week of 3 weg bent geweest, maar het was het allemaal dubbel én dwars waard!

• 27 Augustus 2008 - 14:44

Erika:

Ja, dat zijn de naweeen van het vacantie vieren!!! Sterkte er mee!

• 01 September 2008 - 06:34

Gonny:

Ik heb vanmorgen evne jullie verslagen gelezen.......Ja, we zijn er ook weer!
    Jij hebt het al aan kant, bij mij begint het nu pas....... De wasmachine draait nu al op volle toeren en strijken doe ik wel tussen de bedrijven door, want tenslotte hebben we nog een weekje vakantie en dus zullen we ook nog wat leuke dingen gaan doen.
    We hebben een heerlijke tijd gehad op Kreta en het weer was beter dan hier, maarja dat weten we al hé!!!!!!!!
    Bedankt voor jullie leuke verhalen en doe de groetjes aan het gezin en tot snel op het net!!!!!
    Groetjes en knuffel van Wim en Gonny

• 09 Juli 2009 - 13:22