dag erbij - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu dag erbij - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu

dag erbij

Door: Christa

Blijf op de hoogte en volg Christa

28 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Gisteren was een rare dag. Na Napa valley (wijngebied) reden we alvast naar het zuiden, op zoek naar een kampeerplaats voor de nacht. Daar zouden we 's avonds alvast de eerste spullen in gaan pakken. Maar we hadden geen bankje naast de camper, dus Mandy stelde voor om eerst even wat kaartjes te gaan schrijven. Zo gezegd, zo gedaan. Toen kwam het: welke dag is het vandaag? de 27e..een maandag. Hey en we hoeven pas op donderdag de camper in te leveren. Ineens hadden we een dag over! We waren nl. in de veronderstelling dat we op woensdag de camper weer in moesten leveren. Gaf niks, iedereen blij.

Vandaag zijn we naar de kust gereden en dat was superwonderlijk. Er kwam een mist op uit het water en die woei als een wolkenpartij over de weg heen. Heel apart!

We hebben een klein stukje langs de kust noordelijk gereden en kwamen op de terugweg zeehonden tegen die op een zandbank lagen te rusten. Dat was echt een geweldig gezicht.

Het weer is vandaag niet zo mooi. Door die bewolking is het ook niet erg warm. Vanmiddag hebben we in de camper boekjes liggen lezen omdat het buiten eigenlijk iets te fris was. De campground is hier wel geweldig. Zo'n mooie hebben we tot nu toe nog niet gehad. We hebben de hele dag uitgekeken naar een postkantoor om postzegels te kopen voor onze kaartjes. Bleken ze die gewoon hier op de kampeerplaats ook te verkopen, sjeesh... Kaarten zijn dus weg! We hebben er maar een paar verstuurd, hoor. De meesten van jullie lezen dit toch al. Oma's hebben geen computer... Tenminste de onze nog niet...

Morgenochtend gaan we dus wel wat koffers inpakken en rijden met de camper langs het hotel om die weg te brengen. Dan slapen we nog een nacht in de buurt van de plek waar we de camper in moeten leveren en gaan dan met een soort treintje San Francisco in. Dan hoeven we dus alleen nog maar de laatste spullen te sjouwen.

Het klopt inderdaad dat er nog geen foto's bij staan. Dat krijg ik nog niet voor elkaar.

Fijn dat Woody z'n eigen "kont" weer krijgt, Em. Good job!

We laten wel weer van ons horen!

Dag allemaal! Groetjes van Christa

• 29 Juli 2009 - 10:25

Maddy En Hans:

Het is alweer 2 weken dat jullie weg zijn. Wat gaat de tijd toch snel. Wij hebben er nog geen kleurtje bij gekregen, dus jullie hoeven niet meer zo hard je best te doen. Geniet van San Fransisco en de Golden Gate. Die heb je niet meer thuis toch, dus dan moet je er extra lang naar kijken.
    Veel plezier verder.
    XX