we zijn er! - Reisverslag uit Washington, Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu we zijn er! - Reisverslag uit Washington, Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu

we zijn er!

Door: Christa

Blijf op de hoogte en volg Christa

06 Juli 2012 | Verenigde Staten, Washington

Hallo allemaal!

We zijn er! (al een tijdje trouwens..) Gisteren heeft Emily ons al vroeg in de ochtend naar Schiphol gebracht em de vliegreis verliep fantastisch. Natuurlijk was het een lange vlucht, maar Marvin en ik hadden 3 stoelen voor ons tweeen en dat was erg fijn. Toch wat extra ruimte.

Hier in Washington aangekomen was het lekker warm. 38 graden om precies te zijn. De wind voelde als een warme fohn. We namen een soort shuttle busje naar ons hotel en dat bleek een goede keuze geweest te zijn. Keurig hotel in het zakendistrict. We kwamen hier rond half 4 in de middag aan en hebben de koffers op de kamer gedropt en zijn gaan lopen. Op zoek naar een winkel of zo die water verkocht.

We kwamen tot de ontdekking dat we vanuit het hotel in de goede richting van het witte huis gelopen waren en zijn meteen maar even doorgelopen. We hadden inmiddels al water en geen zin meer in koffie, dus die afspraak met de president hebben we maar even laten schietem.
Ik was er trouwens erg verbaasd over dat het witte huis gewoon midden in de stad en dus de bebouwing ligt.
We een mooie brede straat ervoor en een park ook natuurlijk.

Uiteindelijk zijn we om 7 uur 's avonds uitgeput in slaap gevallen. Tot vanmorgen 5 uur. Prima geslapen en we gaan zo ontbijten. Zullen vast wel en van de eersten zijn hier om 7 uur.

Vandaag hopen we naar het Capitol te gaan en vanmiddag om half 4 staat het shuttlebusje weer voor ons klaar. Vanavond vliegen we door naar Albuquerque, waar we een paar dagen bij Edita zullen blijven. Het zal wel weer even lastig zijn om in Kellis' lege huis aan te komen, denk ik.

Zo, Marvin is ook klaar en we gaan ontbijten. Tot zover voor vandaag.

Alle goeds van ons uit the States!

Marvin en Christa

• 06 Juli 2012 - 15:50

Erika:

jullie mail op de valreep gelezen, ik ga zo ook weg.
    Jammer dat een bakkie bij Obama niet doorging, misschien kan je op de borrel komen?
    Goetjes Erika