op de valreep van Albuquerque - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu op de valreep van Albuquerque - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu

op de valreep van Albuquerque

Door: christa

Blijf op de hoogte en volg Christa

22 Juli 2013 | Verenigde Staten, Albuquerque

hallo allemaal,

Voordat we helemaal uit de verbinding gaan, even het dagboek bijwerken.vandaag gaan we nl. het motel verlaten en de camper ophalen. We hebben net ontbeten en het was lekker. Gezien dat Kate uit Engeland "in labor" is gegaan.... Weten we dat ook weer. .

verder is alles prima. Ik hoor dat jullie het heet hebben in Nederland.Het is hier ook warm, maar een lekkere warmte. Vrijdag eindigde dat in een wolkbreuk van jewelste. De straten liepen vol! Wij hebben in een hoger gelegen restaurantje gezeten en naar het schouwspel gekeken.

Gisteren naar ons land geweest en er gepicknickt. Apart gevoel! Heel rijk! Toen we weg moesten kwamen we de buren tegen. Kennis mee gemaakt. Erg leuk! Van hun hebben we het land gekocht.

zaterdagavond was er een straatfeest op rt 66 met prachtige oude auto's en muziek en natuurlijk veel eten. Maar er mocht geen alcohol gedronken worden op straat, in de kroegen binnen wel. Verder viel het op dat iedereen zijn afval keurig in de bakken gooide, zodat de straten netjes bleven.

Dank voor alle leuke reacties. Grappig dat we uiteindelijk toch konden skypen, Gonny!
@Frank, ik ga alles wat je geprobeerd hebt uit te leggen, thuis wel uitzoeken. Gelukkig heeft mijn telefoon geen Excel! Kan ik echt vakantie houden.
@Rients, IT gjit good jer! Staat jullie vakantie karavaan ook al klaar? Hebben jullie wel verbinding in Nijverdal, hihi
@Mandy, ga je goed je best doen in Myrthe's huis? Wat een giller is dat, he?
@vriendengroep, liggen jullie lekker bij de zegerplas?

Tot slot, blijf allemaal koel en cool!

We gaan ervandoor, weet nog niet wanneer we weer wifi krijgen. Dat is het avontuurlijke!

Bye bye allemaal. Groeten van Marvin en Christa

Groetjes van Christa

• 22 Juli 2013 - 18:41

Petra Bos:

Klinkt allemaal top! Kan me voorstellen dat het idd apart is om op je eigen land te picknicken. Wij zullen geduldig op de uitnodiging wachten :-)

Heel veel plezier, geniet ervan.

De Bosjes

• 23 Juli 2013 - 10:35

Kijs:

Fijn dat alles goed gaat!! Geniet er lekker van!

groet vanuit tropisch Nederland,

Kijs