Lekker warm - Reisverslag uit Tropic, Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu Lekker warm - Reisverslag uit Tropic, Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu

Lekker warm

Door: Christa

Blijf op de hoogte en volg Christa

01 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Tropic

Dag allemaal,

Het is alweer even geleden dat ik voor het laatst geschreven heb. De wifi verbindingen waren onderweg niet altijd even goed, dus een verhaal posten op deze site bleek een heel karwei. Geeft niks. Vandaag heb ik een hele echte computer met toetsenbord gevonden, dus dat is een eitje geworden.

We hebben in de afgelopen dagen heel wat afgereisd. Eerst van Flagstaff naar het noorden. Naar Page, bij het Lake Powell. Hele mooie canyon bezocht en lekker in het meer gezwommen.

Van daaruit zijn we naar Arches gereden en geeindigd in Capitol Reef. Daar bleven we 2 nachten. Prachtige omgeving met helder blauwe luchten. Alles sprankelend schoon. Zelfs een buurman die Marvin heeft kunnen helpen met een nieuwe stekker aan de camper. Lees: deze buurman woonde naast de campground en had een reparatie winkel, special voor campers. Kijk, dat heet nou geluk! In Capitol Reef hebben we een hele mooie wandeling gemaakt langs de rotsen van een berg. Bloedjeheet! Maar het uitzicht werd met de meter omhoog mooier.

We zijn vanmorgen van de campground vertrokken en doorgereisd naar Bryce Canyon, waar we nu op een kampeerplek vlakbij de canyon zitten. Het dorpje heet Tropic: Voorspellende naam... Het is hier superwarm en we hebben er een verkoelend zwembadmiddagje op zitten.

Straks gaan we in het dorpje eens kijken wat er te koop is. We willen zelf eigenlijk wel wat lekkers maken. De afgelopen dagen waren ook lekker overigens: Spare ribs en hamburger!
We hopen dat alles goed met jullie mag (blijven) gaan.

@Rients: Ik heb even op Waldnet.nl gekeken. Dat is jullie huis niet op de foto's. Ik hoop dat de bliksem niet teveel schade heeft aangericht en de spullen snel hersteld of vervangen kunnen worden.

@Maddy: Dit is geen land voor ons met de plastic-tic. ze sparen hier Aluminium Cans. (Colablikjes dus) Nou, daar vind ik niks aan!

@ Jan: Amerikaans kwartje bleek niet genoeg voor een biertje...

@Jom: Is het nog goed gekomen met je macaroni maaltijd? Ik heb je toch niet te lang aan de praat gehouden dat het een koude macaroni-salade was geworden?

Ok, dit was het even voor vandaag,

Tot de volgende keer!

Groeten van Christa en Marvin.

• 01 Augustus 2013 - 08:38

Maddy:

Zo te lezen zijn jullie lekker aan het . Hou vol!!!
    XXX van Hans en z'n grietje.

• 01 Augustus 2013 - 10:47

Petra:

Het klinkt als 'genieten'. Heerlijk hoor! Hoewel Jo natuurlijk wel enorm teleurgesteld moet zijn omdat er geen PLASTIC ingezameld wordt. Toch een beetje jammer van die Amerikanen :-) Misschien kun je het meenemen naar Nederland en hier inleveren......... Groetjes, de Bosjes

• 02 Augustus 2013 - 13:49

Mandy:

WOUW. Oom Rients! Dat is schrikken!!