Nog maar een nachtje slapen - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu Nog maar een nachtje slapen - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu

Nog maar een nachtje slapen

Door: Christa

Blijf op de hoogte en volg Christa

08 Juli 2014 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Een nieuwe reis en een nieuw verslag.

Het is bijna zover. De koffers staan grotendeels klaar, de laatste spullen zijn gekocht of gehaald en alles verder geregeld.

Deze keer gaan we beginnen met onze reis in Calgary Canada. Een half uur na landing op het vliegveld zal de spannende wedstrijd van Ned. -Argentinie gaan beginnen. Het wordt nog een uitdaging waar we dat kunnen gaan meemaken. En de plaatselijke tijd is dan 14.00 uur. Mag je dan al een biertje bestellen? In ieder geval zullen we in oranje in het vliegtuig zitten, dus omkleden hoeft niet meer.

We zullen tot vrijdagmorgen in Calgary blijven, bij een familie in huis, geboekt via AirBNB. We kennen hen dus (nog) niet.

Veel plezier allemaal met lezen en we houden contact!

Groeten van Marvin en Christa

• 08 Juli 2014 - 18:57

Wim En Gonny :

Hopelijk hebben jullie geen vertraging....
    Wel fijn dat jullie weer een mooie reis gaan maken. Ik ga er vanuit dat jullie met een camper gaan????
    Vanuit Brunssum een hele mooie vakantie en natuurlijk een mooie wedstrijd, en ga gewoon ergens zitten, er zak toch wel op meerdere plaatsen een tv staan. En dat we dan zondagqvond ook nog maar een wedstrijd mogen kijken.

Dikke knuffel van ons drietjes!!!!!!!
    Xxxxx

• 08 Juli 2014 - 19:34

Petra Bos:

Wat een fantastisch vooruitzicht. Het is voor jullie te hopen dat het een zeer voorspoedige vlucht wordt: wind mee; geen rij bij de douane; bij de landing staan de koffers al direct op jullie te wachten, etc. etc. etc. :-)
    Wij wensen jullie een fantastische reis, ga er samen heerlijk van genieten.

Groetjes,
    De Bosjes