Goed aangekomen - Reisverslag uit Calgary, Canada van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu Goed aangekomen - Reisverslag uit Calgary, Canada van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen

Door: Christa

Blijf op de hoogte en volg Christa

10 Juli 2014 | Canada, Calgary

Goedemorgen allen,

Even een snel berichtje om te laten weten dat we goed zijn aangekomen. Gisteren vlogen we om half 1 de lucht in. Keurig op tijd en omdat we KLM vlogen hadden we dat ook wel verwacht. De piloot wilde vast ook wel voetbal kijken. De vlucht verliep heel voorspoedig en om half 2 (plaatselijke tijd) stonden we aan de grond. De vlucht had bijna 9 uur geduurd. We hebben ons goed kunnen vermaken.

Het weer bij aankomst is geweldig te noemen. 30 graden en zonnig. Super. We namen een taxi die ons naar een rustige woonwijk bracht. De eigenaresse van het huis stond ons al op te wachten. Lieve vrouw, Jennifer, en ze woont hier alleen in dit grote huis. Ze liet ons meteen alles zien. Keurige kamer, badkamer en keuken waar we gebruik van mogen maken. Maar bovenal attent van haar was dat ze de wedstrijd voor ons opgenomen had! Marvin was al snel voor de tv te vinden terwijl ik de rest van de uitleg kreeg. Daarna ging Jennifer terug naar haar werk en keken wij de wedstrijd uit. Best grappig met Engelstalig commentaar erbij. "and then Koit (Kuyt)"...
Wel jammer dat ze verloren hadden in de strafschoppenrace...
Maar dat hebben jullie natuurlijk allemaal al meegemaakt.

We zijn verstoken gebleven van allerlei achteraf commentaar, daar doen ze hier niet aan! Dus het enige commentaar wat er was, was van Marvin zelf, hehe...

De avond hebben we nog tot half 10 kunnen rekken. Toen was het echt op. Heerlijk gaan slapen tot... 4.15 uur! Klaarwakker! Dus daar zit ik nu, rustig in de keuken, met een verse pot koffie, stil en donker, klein geluk heet dat... Marvin slaapt nog, dat is fijn voor hem.

Vandaag gaan we de stad in. Er is een groot evenement gaande in de stad, met paarden, huifkarraces, en van alles (western) er omheen. Zal vast leuk worden. Vandaag voorspellen ze een graad of 23, prima weer voor een dagje uit, toch?

De hartelijke groeten van (een wakkere) Christa en (een slapende) Marvin.