nog even dit - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu nog even dit - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu

nog even dit

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Christa

15 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

goedemorgen!

Na een heerlijk vers bakkie (Nederlandse) koffie, hier weer even de Kuipertjes met de update...

Gisteren hebben we een Albuquerque-dagje gehouden. Allereerst hebben we de huurauto opgehaald met de camper en daarna de camper ingeleverd met de huurauto. Op die manier hadden we mooi eigen vervoer. Daarna zijn we teruggegaan naar het ziekenhuis om de "medical records" van Mandy op te halen voor de verzekering thuis. We hebben nog even met de mannnelijke zuster staan praten die er de dag ervoor ook bij was en die legde ons uit dat er 2 soorten Pfeiffer zijn: de bacteriele vorm en de virale vorm. Deze heeft Mandy en wordt dus via het virus overgebracht. Het kan dus heel makkelijk als er iemand bij je in de buurt staat die hoest en het virus is zo overgebracht... Balen natuurlijk dat net haar dit weer moet overkomen. In welk staium het is, is niet te zeggen.

Wel heeft ze gistermiddag lekker even geslapen en beginnen de pillen voor de verkoudheid te werken.

Gisteravond kwam Kellis thuis en zijn we met z'n allen naar "the old town" gegaan. Een verzameling van allerlei kleine kronkelstraatjes met allerlei snuisterijenwinkeltjes. Daar hebben we bij een Mexicaan gegeten en het was erg lekker en gezellig.

Vandaag gaan we toch naar "de prairie". we zullen straks de spullen in gaan pakken die we daar denken nodig te hebben. Het weer is in ieder geval prima. Het zonnetje schijnt hier ele dag volop en de temp. zit telkens rond de 30-35 graden. Met een luchtvochtigheid van nog geen 10% dus heerlijk!

Het autootje bevalt ons prima, voor Amerikaaanse begrippen is het een
"mini" maar wij zijn er blij mee. Hij is knalrood, dus ze zien ons goed aankomen.

We wensen jullie allen alvast een vrolijk weekend en geniet van de vrije dagen!

Groetjes van ons 3en!

• 17 Augustus 2008 - 17:53

Erika:

Nou Mandy, volgens mij ben je een beetje familie van mij, wat heb je toch een pech!!!!!!
    Ik hoop dat het al met al mee gaat vallen en ondanks de perikelen toch lekker prairihazen gaat vangen! Wanneer komen jullie op Schiphol aan, misschien dat ik er dan sta. Groetjes Erika