lekker wakker worden - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu lekker wakker worden - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu

lekker wakker worden

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Christa

31 Juli 2008 | Verenigde Staten, Albuquerque

goedemorgen allen!

We werden vanmorgen ruw gewekt door de mobiel die een SMS ontving. Het was half 6... Maar het bericht was des te leuker! Gefeliciteerd, Simone en Marcel met jullie dochter Marit! We lezen net van Maddy dat alles goed is en dat is fijn. We hebben geproost op haar komst met een vers bakje koffie (en daarna nog maar een stuk of 4...) We hebben nu immers tijd zat?

We gaan zometeen de camper halen. We vertrekken met Kellis' auto naar de verhuurboer en brengen dan eerst de camper hier weer thuis, waar we hem voor de deur kunnen laden. Best slim eigenlijk van ons he?

Dan zullen we vertrekken in noordelijke richting en hopen vanavnd ergens in de buurt van Shiprock aan te komen. De kaart zegt dat het een route is in een mooie omgeving. Dat hopen we dan ook maar.

Wanneer we dan weer wat van ons kunnen laten horen is de vraag.

Gisteravond hebben we met z'n 4en gegeten bij Hooters. (vert. tieten)
Dat restaurant heet niet voor niets zo, want met een A-cup valt er daar geen droog brood te verdienen hebben we gezien. Marvin zei dat we daar perse moesten eten omdat de garnalen daar juist zo lekker zijn... Yeah sure... Het oog wil immers ook wat?!? hahaha.

Het is hier erg warm, dik over de 30 graden. In de zon is het echt niet uit te houden, maar we klagen niet. In een week of 3 zitten we weer in de regen, dus we genieten hier dubbelop.

Verder zijn we allemaal gezond, ik loop met 2 blauwe knieeen rond, want in het aardedonker hier naar de wc gaan, blijkt nog en hele klus als de route niet goed in je hoofd zit, hihi

Dank voor jullie reacties, en Tineke: Voor Marvin heb ik gisteren salami gekocht voor op brood. Hij zit vandaag dan ook achter in de camper, met het raam wijd open!

Groetsjes aan allen van ons 3en! Bye bye

• 01 Augustus 2008 - 14:06

Babs:

wij zijn blij om te lezen van marit enn zeer zeker ook dat jlie drietjes veilig zijn aangekomen in amerika.vanmorgen heeft naomi haar opa en oma voor het eerst uitgezwaait voor hun akantie. lieve groetjes uit houtigehage

• 01 Augustus 2008 - 19:22

Lammert En Nies:

Hartstikke fijn dat jullie een goeie reis hebben gehad. en nu lekker relaxen en genieten. veel groetjes van ons en tot mails.
    je oudste zus