Utah unlimited - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu Utah unlimited - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu

Utah unlimited

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Christa

04 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal en goedemorgen,

Hier zijn we weer even. Allereerst willen we even zeggen tegen Erika dat het hert nog leeft, Marvin was goed op tijd met remmen. Jammer, een hertebiefstukje had best lekker op het menu geweest. Onderweg kwamen we wel een dode tegen, daar had iemand de kop van af gesneden, Waarschijnlijk om thuis boven de open haard te hangen als trofee.

Maar goed, gisteren zijn we door Arches National Park gereden en hebben genoten van de aparte rode rotsformaties die er waren. Schitterend gezicht! Het was er ongelooflijk warm. Overdag was het 44 graden in de zon en 36 in de schaduw. We hebben dan ook maar 1 wandelpad gelopen. Maar wel erg mooie foto's kunnen maken. Het plaatsen van foto's op deze site is tot nu toe nog niet gelukt, maar we zullen straks nog een poging wagen.

We hebben vannacht in Ridgefield geslapen. Het regende hier gisteren een paar spetters toen we aankwamen, maar nu schijnt de zon weer uitbundig. Gisteravond hebben we voor de 2e keer een spelletje midgetgolf gespeeld en weer heeft Marvin gewonnen. Wellicht dat we vanavond maar moeten gaan Mens-erger-je-nieten... Alhoewel, dat midgetgolfen is ook al mens-erger-je-niet....hehe... Straks vertrekken we naar Bryce Canyon waar we 2 nachten zullen blijven in het park. Er wordt door de andere campinggasten gezegd dat het erg mooi is, dus we zijn erg benieuwd. De plaatjes liegen er niet om!

We laten wel weer van ons horen, daar waar het kan en wensen jullie allen alvast welterusten! (onze dag is net begonnen)

• 04 Augustus 2008 - 18:32

Naomi:

lieve tante christa en oom marvin en natuurlijk ook mijn grote nicht mandy weltrusten teruggewenst en nog veel plezier hoor dat heb ik hier ook samen met karin en evert het is echt heel erg gezellig. ze vinden me een lekker ding goed he.

dikkekus eb tot gauw

• 05 Augustus 2008 - 15:54

Erika:

Jammer van dat herten biefstukje, ik had ook wel een stukkie gelust, volgende keer beter mikken!
    Wel wat warm als ik dat zo lees, maar ik weet nog dat ik in Bryce Canyon was dat het ook bloedje heet was, dus maak je borst maar nat, trouwens dat wordt 't vanzelf wel als je daar rondloopt! Het is in ieder geval heel mooi!!!

Groetjes Erika