In het hotel - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu In het hotel - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu

In het hotel

Door: Christa

Blijf op de hoogte en volg Christa

30 Juli 2009 | Verenigde Staten, San Francisco

Hier zijn we weer! Gisteren hebben we een prachtige trip gemaakt Via het noorden naar San Francisco de stad in gereden over de Golden Gate brug. Het was nog mistig, dus de brug was niet in zijn geheel te zien.

daarna heeft Marvin de camper vakkundig door de stad heen gereden met de navigaties van mij erbij natuurlijk... We zijn even bij het hotel gestopt en hebben de meeste koffers er gedropt, zodat we vanmorgen alleen nog de laatste spulletjes bij ons hadden. Dat waren overigens ook nog 2 roltassen en de Jo-stoel, een doosje met laatste boodschappen en een losse tas...

We hebben overnacht aan de Oakland kant, aan de andere kant van de baai, waar we ook de camper in moesten leveren vanmorgen.Het was een campground in het bos, waar verder niks was, alleen maar stilte.

Vanmorgen hebben we de tassen ingepakt, zijn naar het verhuurstation gereden en hebben de camper daar achter gelaten...snif...

We zaten op 5 min lopen van het BART treinstation af en daar zijn we op de trein gestapt, de stad in. Uitgestapt bij Powell street en naar het hotel gelopen, met al die bagage.

Lopen we toch langs een soort leger des heils langs met allemaal wachtende mensen buiten. Er riep er eentje: Hey, they don't look like homeless to me!

Het moet er inderdaad we gek uit hebben gezien met onze roltassen en een doosje met eten er bovenop. Een bal onder de arm en lopen maar...

nu zitten we in het hotel. Het is hier keurig! Mandy kon, na de erbarmelijke omstandigheden van gisteren op de kampeerplaats,niet wachten om in bad te gaan liggen. Eerlijk gezegd zou ik ook wel " een douche lusten"

Marvin zit hier naast me om online kaarten te bestellen voor het gevangeniseiland Alcatraz voor morgen. Ik ga niet mee, ik heb het aleens gezien. Ik weet ook dat ontsnappen heel makkelijk is daar: Er vaart gewoon een bootje...

Het gaat ons prima hier; we maken ons op voor een paar stevige dagen lopen hier! Berregie op en berregie af.

We zullen extra goed naar de brug gaan kijken, Maddy. Het duurt alleen tot diep in de middag voor hij uit de mist opgetrokken is.

Het is hier overigens lang bewolkt op de dag. 's Middags wordt het pas zonnig en de temp komt niet boven de 21 graden uit stond er in een gidsje. Dat geloof ik ook wel.

Kan onze huid even rusten voor Death Valley, toch?

Ik meld me gauw weer, we hebben hier 2 computers tot onze vrije beschikking. Makkelijker kan het niet. Oh en om 2.20 uur gaan Mandy en Marvin morgen naar Alcatraz. Ik weet nog niet of ik ze wel ga vertellen hoe je daar weer weg moet komen...

Groetjes, Christa

• 31 Juli 2009 - 10:14

Gonny En Wim:

Ga nou maar mee naar Alcatraz. anders moet je alleen terug naar Alphen en dat vind je zeker weten niet leuk!!!!!! hahahahahahahaha. Fijn, dat jullie het goed naar de zin hebben.

Geniet nog van de overige dagen , dan genieten wij nog van jullie verhalen.

Groetjes Wim en Gonny

• 31 Juli 2009 - 19:23

Tineke :

hoi allemaal

zo te horen hebben jullie een leuke vakantie leuk om te lezen wat jullei allemaal hebben gedaan wij hebben ook leuke dingen gedaan maar daar praten we wel weer eens over

groetjes tineke

• 01 Augustus 2009 - 13:08

Erika:

Best een leuke stad he, als je een beetje oplet kom je ook nog de CLAYstreet tegen(je komt niet van die lui af)
    Nog veel loopplezier!
    Groetjes Erika