we zijn "thuis" - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu we zijn "thuis" - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu

we zijn "thuis"

Door: Christa

Blijf op de hoogte en volg Christa

19 Juli 2013 | Verenigde Staten, Albuquerque

De eerste dag in Albuquerque zit erop. Gisteren was een reisdag. We zijn via Washington gevlogen. Mooie vlucht, niet geslapen. Kwamen om 2 uur plaatselijke tijd daar aan en om half 8 's avonds konden we pas door vliegen. Puzzeltje gemaakt, wat gelezen, en uitgebreid met Obama gesproken... Hij zei weinig terug... De vlucht van Washington naar Albuquerque was nog eens 4 uur en 2 uur tijdverschil. Tegen de tijd dat we hier aan kwamen waren we weer 24 uur op. Maar het valt reuze mee met de jetlag, moet ik eerlijk zeggen!

We namen de shuttle bus van het vliegveld naar de autoverhuur en langs de weg liep een coyote! De buschauffeur vertelde dat dat gebeurde omdat het hier onlangs veel geregend heeft en dat trekt de coyotes naar de stad. In het gras langs de weg lopen nogal wat konijnen en die doen het goed als "late night snack" zei de chauffeur.

Vandaag rustig aan gedaan. Gelunched met Edita. Geweldig om elkaar weer te zien. En te spreken. Het gaat goed met haar. Vanmiddag hier bij het motel gezwommen en we mochten bij Edita en haar nieuwe vriend Dmitri eten. Erg leuke en lekkere avond. Temp. is prima, niet te heet.

Het is heerlijk om hier te zijn, hier rond te rijden en mensen te spreken. We voelen ons weer helemaal thuis!

• 19 Juli 2013 - 06:21

Anita:

'WELKOM 'THUIS', zullen we maar zeggen.
    Spannend hoor zo'n coyote! (Spannender dan die Obama :))
    Geniet vervan.
    Liefs, Anita

• 19 Juli 2013 - 16:24

Frank:

Huiswerk

As promised! Je verveelt je toch te pletter daar op eindeloze highways en in failliete steden .Dus de formule : IF(A1="vrij";"0:00";C1-B1+IF(C1

• 19 Juli 2013 - 16:31

Frank:

Iets fout gegaan. Tekst klopt, maar formule is :

IF(A1="vrij";"0:00";C1-B1+IF(C1

• 22 Juli 2013 - 11:36

Rients De Vries:

Zo luitjes hier even een berichtje uit Rottevalle
    ik lees dst het voortvarend gaat en bij ons niet minder
    De temperaturen liggen momenteel wel wat te hoog om te werken maar het is niet anders!!
    Wij Attje en ik wensen jullie nog mooie dagen in Amerika en geniet er maar even lekker van!!
    Groetjes je broertje
    XXXXXXXX good bey
    sister genietsje er maer effekus fan!!