Andermans huis en tuin - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu Andermans huis en tuin - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu

Andermans huis en tuin

Door: Christa

Blijf op de hoogte en volg Christa

01 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Charleston

Hier zijn we nu. In Charleston, North Carolina. Het ophalen van de camper verliep prima. Het inleveren van de auto ook. Omdat er in Bremen toch geen stadmusikanten waren, zijn we maar verder gegaan...
We zijn vanuit Atlanta zuidwaarts gereden en daar halverwege het binnenland in gereden, richting Augusta. Daar hebben we de eerste nacht doorgebracht op een werkelijk hemelse plek aan een meer. In een woord geweldig! De tweede dag hebben we het laatste stuk naar Charleston gereden. Mooie route. Vlak voor Charleston kwamen we het eerste plantagehuis tegen. Meteen gestopt om de boel te bekijken. Het was erg indrukwekkend, ook al omdat het op een enorm perceel gebouwd was! Met een prachtige tuin erbij en natuurlijk de bomen met het spaanse mos erop. Dat zwiert zo mooi in de wind. In de vijver in de tuin zagen we een kleine krokodil zwemmen. Mooi gezicht hoor! En vandaag zag ik er weer een in het wild. Ook liepen er wasberen. 4 stuks bij elkaar! Dus qua wild zitten we hier goed. Herten hebben we ook al gezien. Tja, het is afzien omdat we hier behoorlijk lopen the zweten, maar krijgen er veel moois voor terug! Tijdens de rondleiding vertelden ze dat de bewoners in de zomer elders verbleven in verband met de hitte... Tja... Nu begrijpen we dat wel. Vandaag zijn we eerst naar een vlooienmarkt geweest en vanmiddag naar fort Sumter. Daar kun je alleen maar met een boot komen en dat was een prima plan!
Morgen gaan we verder noordwaarts trekken. Dit was het allemaal voor nu. Tot de volgende keer!

Groetjes van Marvin en Christa

• 01 Augustus 2016 - 10:56

Anita:

Hee, lieve mensen. Eigenlijk wel fijn dat de stadsmusikanten alleen in Bremen Duitsland te vinden zijn :). Goede reden om die weer eens op te zoeken. Maar voor nu hebben jullie een mooie route en veel plezier. Keep it cool lieve mensen.

• 01 Augustus 2016 - 20:34

Petra:

Haha, een kleine krokodil in een vijver in een tuin. Dan vraag je je toch af of dat zo hoort, of dat het een illegale toerist is :-) Geniet van de mooie omgeving en alle indrukken en ..... het mooie weer!

• 04 Augustus 2016 - 09:51

Maddy En Hans :

Hoi Jo en Marvin,

Zoals ik het nu lees, hebben jullie het helemaal top daar in de States. Volhouden, zouden wij zeggen.
    Gaaf ook dat jullie al dat beestenspul zien.
    Wij hebben ook al marmotten gezien in de bergen van zuid-tirol.
    Geniet lekker daar.
    Groetjes Maddy en Hans.