Ik ga op reis en ik neem mee... - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu Ik ga op reis en ik neem mee... - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu

Ik ga op reis en ik neem mee...

Door: Christa

Blijf op de hoogte en volg Christa

26 Juli 2016 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Vanmiddag gaan we alles in de koffers doen! Morgen rond half 10 gaan we met de bus naar Schiphol en dan is het wel handig als de spullen ergens in zitten, he? Maar goed, de reis dit jaar wordt erg anders en daarom verheugen we ons er bijzonder op! We gaan nl. naar de oostkant van Amerika. Vanuit Atlanta vertrekken we naar de oostkust (Charleston) en terug door het binnenland naar Nashville. Uiteraard vertrekken we dan weer vanuit Atlanta terug naar huis, maar dat is pas over een paar weken!

We hebben de afgelopen donderdagen genoten van de herhalingen van de serie "north and south" op de tv op donderdag. Als jullie deze donderdag weer kijken, denk dan aan ons, wij maken diezelfde uitzichten, natuur en huizen "live" mee... En er wordt nu niet meer gevochten! Win Win situatie! Yeeeeehaw! here we go!

• 26 Juli 2016 - 12:35

Lammert:

Hallo,

Have fun met de voorbereidingen en een goede reis naar USA. Benieuwd of je nog iets merkt van Trump en Clinton retoriek.
    W zien uit naar jullie reis verslagen.
    Grz

• 26 Juli 2016 - 18:31

Erika:

Hallo lieve mensen!!
    Ik wens jullie een heeeeeeeele fijne vacantie toeGeniet van alle indrukken en kom vooral weer heel Thuis!!
    Veel plezier.

• 26 Juli 2016 - 19:14

Anita:

Hee lieve mensen, een voorspoedige reis met de wind mee, dat scheelt weer! En natuurlijk een super fijne vakantie. Heel veel plezier!

• 26 Juli 2016 - 21:13

Petra:

Nog één nachtje slapen en dan is het zover. Super leuk dat jullie dit keer een voor jullie onbekend gedeelte van Amerika gaan bezoeken. Heel, heel veel plezier en maak er een fantastische reis van.
    Dikke kus,
    Ernst Jan & Petra