aangekomen en alles is goed - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu aangekomen en alles is goed - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu

aangekomen en alles is goed

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Christa

18 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

hallo allemaal! eindelijk een bibliotheek gevonden. We zijn goed aangekomen in Las Vegas. Al met al waren we 27 uur op voordat we weer een bed te zien kregen. Bij de douane in Atlanta hadden ze iets van een computerstoring waardoor het checken van de paspoorten zo lang duurde. En we hadden de pech dat "onze" beambte het geen bal kon schelen hoe lang we daar al stonden. Gevolg van dit alles was dat we onze 2e vlucht van 4 uur misten. We konden die avond nog wel wegkomen, maar niet eerder dan kwart over 9 's avonds. Best lang moeten wachten dus. Vandaar die 27 uur op...

De volgende morgen waren we alweer om half 6 wakker en de camper konden we om 1 uur halen. Tijd genoeg dus om even rustig in Las Vegas rond te kijken. Het was er verzengend heet en daarom was een tripje met een monorail een uitkonmst. toch mooi een overzicht van de stad gekregen op deze manier.

's middags vertrokken we uit Vegas. Over de Hooverdam naar het zuiden en sliepen in Kingman aan route 66! ja ja, we hadden 'm weer gevonden.

Ook daar was het warm, maar het zwembad bij de campground was heerlijk.

de volgende morgen waren we om 5.45 uur wakker. Ja het wordt al beter.

Koffie gezet en genoten van de zonsopkomst. Ook best iets wat ons niet elke dag overkomt...

Vertrokken over route 66 langs Oatman (waar er schattige ezeltjes over de weg lopen) en uitgekomen in Needles. Nu moeten jullie even weten dat Needles het heetste stadje in Amerika is en wij kunnen dat beamen... Jemig de pemig! Heerlijke lunch gegeten en verder over route 66 langs de nodige spookstadjes en laatste overblijfselen die nog wel bewoond zijn.

Vannacht geslapen in Barstow en net op tijd weg voordat het daar ook weer heet zou zijn geworden.

Dit alles werkt natuurlijk wel mee aan een zonnig kleurtje straks bij thuiskomst...

We zijn nu onderweg naar Sequoia National park waar hopelijk nog voldoende bomen staan om ons een verkoelende nacht te bieden. Van daaruit zullen we doorreizen naar San Francisco.

Dit was het reisverslag tot nu toe. We zijn allen goed gezond en genieten van alle vergezichten en schaduwplekjes.

Dank voor jullie reacties tot nu toe en we zullen inderdaad Mandy fotograferen, P.

Alle goeds voor jullie allemaal en tot de volgende keer!

• 19 Juli 2009 - 07:21

Pee:

Ik ben blij dat ze jullie uiteindelijk toch binnen hebben gelaten.
    Ik lees een heleboel bekende plaatsjes. Leuk!
    Have fun!

• 19 Juli 2009 - 09:20

Erika:

Zo heet zou niks voor mij zijn maar ik ben ook een beetje vreemd(zeggen ze) Erika

• 20 Juli 2009 - 15:01

Maddy:

Hier wordt het ook vast nog wel heet!!!
    Krijgen we ook een bruin kleurtje.

• 03 Augustus 2009 - 08:10

Christakuipers:

Hallo chris en mv en mandy
    We zijn weer gezond thuis!!
    Alles is goed en we zijn weer aan het werk
    Boujour frans....groet je broertje Rients en de rest!!