aangekomen - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu aangekomen - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu

aangekomen

Door: Christa

Blijf op de hoogte en volg Christa

18 Juli 2010 | Verenigde Staten, Albuquerque

ja ja, het eerste verslagje. We zijn heel goed aangekomen. Het ging eerst even moeilijk op Schiphol omdat we teveel bagage (gewicht) bij ons hadden. Marvin had gelukkig nog een extra tas bij zich en daar hebben we wat spul in overgepakt om de koffers wat lichter te maken. Die tas moesten we wel apart inchecken en 35 euro voor betalen, dus we hebben leergeld betaald...
De vlucht verliep prima en na 22 uur nadat we in Nederland waren opgestaan kwamen we in Albuquerque aan. Kellis en zijn vrouw Edita stonden ons al op het vliegveld op te wachten en het weerzien was weer geweldig! We zijn terug gegaan naar hun huis en hebben 's avonds nog wat zitten praten. Kellis loopt met krukken want hij heeft een week of wat geleden zijn been gebroken. Dat weerhoudt hem er trouwens niet van om gewoon auto te rijden en dat gaat eigenlijk ook heel goed. Het gips is er al af en hij heeft nu alleen nog een soort brace er om heen.

Op zaterdag hebben we niet veel uitgevoerd. We waren moe van de reis en hebben maar wat rondgelummeld. Nu konden we ook niet veel doen overdag, want het is hier 40 graden in de middag. Superwarm dus! Gisteravond zijn we heerlijk uit eten geweest bij een Mexicaan en vanavond staat er een BBQ op het menu. Morgen is de spannende dag! Om 10 uur moeten we bij de makelaar zijn voor de overdracht.We hebben een Nederlands vlaggetje meegenomen en een Amerikaanse hier gekocht om op de foto te zetten. Kellis heeft de dag vrij genomen om met ons mee te gaan en we zullen dan ook gaan bekijken wat we gekocht hebben. Superleuk natuurlijk en spannend! Om 1 uur morgenmiddag kunnen we de camper ophalen. We hebben net wat boodschappen gedaan om meteen morgen te kunnen vertrekken. We zullen van hieruit naar het zuiden vertrekken en overnachten in Elephant state butte park. Een plek waar we al eens eerder geweest zijn en waarvan we weten dat er een groot meer bij ligt. Dus lekker afkoelen na een lange reisdag, dachten we zo... Alles gaat hier prima. We genieten van de rust en zijn nog niet helemaal aan het tijdsverschil gewend geraakt. (Vannacht was ik ook alweer om 6.15 uur op...) maar het genieten in de tuin met een bakkie verse Nederlandse koffie in alle rust is ook heel veel waard (zo niet alles...) Groeten voor nu en bedankt voor jullie reacties!

• 19 Juli 2010 - 10:51

Em:

Haai allemaal!

Dus in Amerika hebben ze ook een 'hompelmannetje'? Wat gezellig! Hier alles best, verhuizing ging aardig, hebben leuke foto's gemaakt en ben nu beetje ziek :(
    Was verkouden en gister ook koorts erbij. Balen dat we elkaar steeds mislopen met de telefoon trouwens!
    Ik zal proberen 'm dichtbij te houden, en rond een uur of 5 m'n trommelvliezen aan te scherpen voor een mogelijk belletje.

Nou, ik ga even relaxxen, boodschappen doen en langs huis voor de plantjes. Ach wat dom...dáár kan ik natuurlijk ook boodschappen doen...=D
    Het blauwe krat en de boodschappentassen had ik al leeggeruimd namelijk...haha ;)

Veel plezier, groetjes aan Kellis&dame en spreek jullie weer snel!

xx D.

• 19 Juli 2010 - 11:00

Maddy:

Succes met de overdracht.
    En goede reis, maar daar zijn jullie waarschijnlijk nu al aan begonnen. Heb je teveel koffie meegenomen, dat je koffers te zwaar waren. We gaan op vakantie, maar eigenlijk moet het zoveel mogelijk op thuis lijken! Ha, ik hoop dat dat niet het geval is.
    Tot mails.

• 19 Juli 2010 - 17:27

Petra:

Gefeliciteerd! Inmiddels zijn jullie de trotse eigenaren van een echt Amerikaanse stukje grond.

Hebben jullie daardoor nu ook stemrecht in Amerika?

Geniet ervan.

Groetjes,
    Petra

• 20 Juli 2010 - 09:51

Lammert&Nies:

Hallo grootgrondbezitters

Van harte Gefeleciteerd
    Leuke foto's! Het lijkt een hele lap!
    Veel plezier daar! greetz vanuit Eindhoven

• 20 Juli 2010 - 10:22

Hanneke:

Hallo,
    Van Harte Gefeliciteerd met jullie Amerikaanse grond!
    Nog heel veel plezier tijdens jullie reis.
    Groetjes vanuit Drachten, Hanneke

• 23 Juli 2010 - 10:05

Tineke :

hallo

gefeliciteerd met jullie grond daar in amerika
    nu kan de vakantie niet meer stuk daar in amerika en wij wensen jullie nog een hele fijne vakantie daar in amerika

groetjes uit nijverdal

• 25 Juli 2010 - 11:19

Renate:

Dus jullie gaan bouwen in de states? Super, we houden van adresjes in het buitenland. heel veel plezier, geniet van de vakantie!

• 26 Juli 2010 - 18:36

Marieke:

Staat de vlag mooi op het lege land? Hoe voelt dat nou?

...ben errug benieuwd naar foto's!