route 66 deel 2 - Reisverslag uit Seligman, Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu route 66 deel 2 - Reisverslag uit Seligman, Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu

route 66 deel 2

Door: Christa

Blijf op de hoogte en volg Christa

26 Juli 2010 | Verenigde Staten, Seligman

de computer sloot vanzelf af, gelukkig had ik het grootste deel al af van het verhaal.

We sliepen in Lordsburg en vertrokken 's morgens naar Shakespeare. Een Ghosttown met nog een inwoner: Manny
Hij wilde ons wel rondleiden, ondanks dat het alleen maar 2x per maand op zaterdag open was voor publiek. Schattig hoe hij vertelde en ons de gebouwtjes liet zien.

We sliepen die nacht in Tombstone. Een bekend wild west stadje. Alles was daar ook op gericht. Er liepen allerlei mensen in wild west kleding rond en er waren shoot-outs op straat. Alles toneelspel natuurlijk maar wel leuk om te zien.

vanuit Tombstone zijn we weer omhoog gereden naar Phoenix waar we een hete nacht hebben gehad. Jongens de temp. liep daar van 45 overdag naar 40 's nachts...

Gauw verder gereden en 2 nachten op een plek noordelijk gestaan. Heerlijk koel.
Vandaag zijn we naar Williams gereden op route 66. Jawel! We zijn weer terug! Heerlijk hoe alles weer als " vanouds" aanvoelt. De oude gebouwtjes en schattige musea.

Tot slot wil ik nog even melden aan Frank: Ze hebben hier ook een Flora Street. Ik heb er kostelijk om gelachen!

Verder gaat alles prima met ons. We hebben best moeite om computers te viinden maar Mandy is superblij met haar WIFI. Die heeft op vele plekken wel verbinding.

Tot zover al het reisnieuws. Jullie hebben waarschijnlijk al begrepen dat mijn prepaid tel. het hier niet doet, dus als er iets mocht zijn, moeten jullie Marvin op zijn mobiel bellen. Die luisteren we minstens 1x per dag uit, als we ergens verbinding hebben. Maddy en Hans, alsnog van harte met de geboorte van jullie dochter. maar remember: Behind every bundle of joy, there's a bundle of poop....

• 28 Juli 2010 - 17:32

Gonny:

Hallo fam Kuypers, gefeliciteerd met jullie nieuwe bezit!!!! Wat leuk, gaanjullie daar een mooi huis bouwen? Leuk met in de achtertuin een vkantehuis voor de familie!!!!Hahahahhahaha
    Veel plezier in de states en tot snel!!!!!
    Groetjes van Wim, Gonny en Woody

• 30 Juli 2010 - 16:38

Marieke:

Hebben jullie de kostuums van het 25-feest in november achterin de camper meegenomen en aangedaan in Tombstone? Hoort wel he ... ;)

• 02 Augustus 2010 - 10:54

Frank:

Maar Florasquare kon je zeker weer niet vinden ?! Hahaha.