Kingman, Arizona - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu Kingman, Arizona - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van Christa Kuipers - WaarBenJij.nu

Kingman, Arizona

Door: Christa

Blijf op de hoogte en volg Christa

28 Juli 2010 | Verenigde Staten, Kingman

Het is weeelicht sneller dan verwacht, maar er was een Bibliotheek in de buurt en we hebben even tijd vandaag. Gistermiddag zijn we hier in Kingman aangekomen. We hebben een heel stuk over route 66 gereden en zijn hier gestopt. Het is een mooi stadje met leuke en ook grote winkels. Vanmiddag gaan we terug over route 66 naar havasupai vanwaar we morgen heel vroeg zullen moeten opstaan om de canyon in te gaan lopen. Het is een tocht van zo'n 13 km naar beneden en we zullen daar 's nachts in een lodge slapen. De volgende morgen zullen we dan per helicopter er weer uit gaan. Spannend hoor!

Ik neem aan dat jullie de foto's van ons land hebben ontvangen. Als je meer foto's wilt zien kan dat via de hyvespagina van Mandy. Die is iets handiger met het inladen van foto's dan ik natuurlijk ben. We vinden echt dat het een prachtig stukje is en het is precies zoals we hoopten dat het zou zijn. Het staat een ieder vrij om contact met ons op te nemen voor een lange vakantie op het land. Neem vooral een tentje, veel water en een eigen BBQ mee, als je er niet wilt verhongeren.
Er is nl. nog geen cateringservice aanwezig... Die laten nog een jaar of 15 op zich wachten, denk ik. )of Marvin moet eerder met pensioen kunnen gaan...

Alles gaat hier nog prima. Mandy is nog heel. Gisteren wilde Mandy koken en ging het brandalarm tot 2x toe af in de camper, maar verder niks byzonders hoor. Gewoon een beetje een gevoelig alarmsysteem, dacht ze.

Het is nu tijd voor lunch. Er is hier om ons heen genoeg te eten, dus het zal schrappen worden. Geen Mac Donalds, geen IHop, geen Kentucky fried chicken, We zien wel, het is gewoon een luxeprobleem! hihi

• 29 Juli 2010 - 12:35

Maddy:

Hallo Kuipertjes,

bedankt voor jullie kaart. Emily heeft er ook 1 gestuurd. En van jullie kreeg ik die grote kaart 4 dagen na het versturen. Best snel dus. Van Jo d'r moeder hebben we ook een kaartje mogen ontvangen. Heel leuk.
    Leuke verhalen worden er weer geschreven. Fijn dat het allemaal lekker gaat met jullie.
    Het zit zeker in de familie met rook en brandalarm tijdens het koken? Haha. Van wie hebben ze dat nou?

Hé veel plezier verder en ik ben heel benieuwd naar de helicoptervlucht.

Dikke knuffel.

• 29 Juli 2010 - 21:03

Dee:

Hallo daar!

Mooi dat alles nog steeds goed gaat! Hier ook alles best, irritant wisselvallig weertje vind ik, wat is het nou...zon of regen? NLD is in de war..haha!
    Thuis geen bijzonderheden, post ligt op stapels, planten zijn nog groen en vochtig en de apparatuur staat er nog.

Alles is uitgepakt en er zijn al wat mensen komen kijken naar m'n ZolderCasa..hihi;)

Weinig bijzonders verder, woe en do was ik vrij en gister bij Temels..toen jullie even belden. Leukk! Zat middenin de nieuwe Disneyfilm..dus was beetje afwezig ghe...heb je soms he;)

Nou, ik ga lekker slapen (23.00 u ) want ik moet weer om 6.30 opstaan..zucht.
    Wel zo heerlijk om met de auto rond te sjeezen...droog&snel!

Knuffel vanuit Burggooi!
    xx

• 30 Juli 2010 - 16:35

Marieke:

EN?EN? Hoe was de helicopter? Waanzinnige ervaring? En het sportieve deel: de tocht door de canyon? Reuze gaaf! Lekker blijven genieten met zn drietjes!
    Groetje van Marieke

• 04 Augustus 2010 - 09:16

Lenie En Kees:

Hallo Kuipertjes,

catering iets voor de vitaminetent?
    met Marvin als direct verantwoordelijk leidinggevend figuur binnen onze organisatie moet er toch wel iets te regelen zijn?
    een hele fijne trip verder gewenst.
    groetjes,
    Lenie en Kees